T-T-T-T-TRRRÖTT

Jag-är-trött. De är typ de enda ja orkar skriva just nu, fast egentligen inte eftersom ja skriver dehär nu men iaf. Ska hämta mej mackor för min mage kurrar men ja orkar knappt röra fötterna, vatra har dödat dom och gett dom blåsor så de gör både ont o dom är helt slutkörda! Men jaja ska inte klaga de finns ju folk utan fötter, hur fan klarar dom sej? Men nu ska ja iaf hämta mackor o sen ska ja nog ta o äta dom o dricka lite mera cola för ja är så jävla fet idag o då passar ja på eftersom om ja redan ätit fetto kan ja äta mera fetto o mackor är inte nyttigt men ja är hungrig såvafan ska jag vara nyttig för? Men nu ska ja som sagt göra mej mina mackor sen sätta på en bra film o sen sooooova skönt o härligt och inte vakna förens minst 13.00 imorgon!!!! De förtjänar jag. GODNAAAATTT/mirjääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0