HEJKOMOCHHJÄLPMEJ

ja är trööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööttt... tröttare än vad jag någonsin i mitt livs historia har varit, ja de är sant för så är det helt enkelt... ja är inte sugen på att jobba på fucking vatra en dag till speciellt inte eftersom de är fredag imorgon vilket iof är underbart men slutar fyra o ska ta mej hem så kommmer väl hem vid fem o då kommer de kännas som om hela dagen är bort o kommer inte hinna göra mej iordning ordentligt till kvällen o allting blir bara en jobbig stressig jävla röra o de är något ja verkligen inte orkar.. men förövrigt så är ja TAGGGAAD som fan inför helg o de kommer bli kanoners om allt blir som planerat.. hahah kanoners var rätt fult ord annars tycker ja vilket var rätt onödigt att skriva men så blev det o orkar inte tabort heller o fan vilker knäpp/cp inlägg dehär blev men vem bryr sej? inte jag iaf. ja har inga bilder heller men de skiter ja i och lägger in en gammal bild på mej o min saknade fina vän linnea som ja saknar ja precis. men nu ska ja nog ta mej till sängen o sova till ja vaknar imorgon... ja de låter rätt bra eller va tycker ni? ja.. GOODNAJT /mirriiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0