GODNATT

Fan va läskigt lilla hjo är när det är mörkt ute, tog precis en liten 10 minuters promenad ifrån Esthers hus till mitt o de är helt dött ute inte en enda människa eller ljud så såfort man hör ett litet prassel så hoppar man till o skriker lite... usch hatar att gå runt ensam! Nu sitter ja här iaf i mitt varma o sköna rum med bra musik som ja lyssnar på o ett äpple =) kollar runt på facebook o de visar sej att ingen har skrivit något kul o att ja är trött o vill sova men inte orkar flytta mig till sängen ifrån stolen så vafan gör man då...? Har tänkt att ladda upp lite bilder ifrån min galna/knäppa/roliga/cp helg som har innehållit en massa jäkla grejer o vettefan om de har vart bra eller dåligt men de mesta har vart kul så får nog ta o berätta allt enddag.. men nu ska ja som sagt nog ta och lägga mig i sängen för att sova, imorgon har vi ledigt O DE GILLAR VI STORT. Blir att åka in till storstaden Göteborg med grymmmmt sällskap vid namn Angelica och Louise, japp de låter bra! Men nu ska ja sova som sagt så GODNATT /mirjam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0