DANSA MED VAPEN


Dagen idag har gått fort, efter skolan gick ja till Ica med min bästavän och handlade lite smått och gott. Vi gick hem till henne o kollade på top model, satt vid datorn, lyssnade på musik och hade de allmänt trevligt. Vid sex så ringde mamma mig o bad mig laga middag till hela familjen eftersom hon är i Tibro o pappa är sjuk. Ja vandrade hemåt med oro i magen för ja är verkligen INTE bra på att laga mat alls om ja är själv speciellt... men försökte mitt bästa men resultatet blev inget vidare kan ja ju säga, så mamma fick åka och köpa pizza ist. Men nu ska ja nog plugga lite engelska innan ja slänger mig i soffan och kollar Desperate Housewifes som börjar idag äntligen med mamma och lite chips som sällskap! LATER/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0