HIGH ON LIFE

Musik som dunkar i öronn, no boken framför mig och två goa mackor i handen. Plugg kan väl vara lite okej just nu. Hela dagen har gått ut på att ta det lugnt, för dom senaste dagarna har ja mått sämre en någonsin och allt pga denna jäkla stress... yepp, mår inte bättre av att ja knappt får någon sömn på nätterna heller. Jaja, ska ta en timmes studerande av ekoligiska förändringar och nischer och allt va det innebär och sen blir det en lång film som går på trean ikv med min kära mor. Ska nog lyxa till det lite med en god dipp och chips, låter rätt jäkla gött i mina öron. CIAO
gamla tider. saknar det!

Kommentarer
Postat av: linnea a

jag saknar er tjejer

2010-02-06 @ 12:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0