TUESDAY IT IS

en lång och oerhört tråkig tisdag har jag nu genomlidit. fast kanske inte ändå, för om jag tänker efter var det nog bara skolan som var sådär jätte tråkig. ja, det är nog där som är problemet.
efterskolan kom mamma och hämtade upp mig och vi for till skövde för att handla och fika och allt sånt där mysigt man kan göra med sin kära mamma någon gång alldeles för sällan. men om man gjorde det oftare så vore det nog inte alls lika mysigt? jaja. min kära mor köpte iallafall lite behövande kläder till mig som tex. ett par leggins, en tjocktröja, lite linnen, hotpants (till dansen) osv... tre st söta cupcakes läppglans fick vi med på köpet också!
nu när ja sittter här så känner ja att ja egentligen inte alls ska göra det eftersom ja har massa och göra så nu ska jag nog kila härifrån.. puss på er!
en liten småsöt och lite dimmig bild på mig och linnea ifrån lördags! gullig tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback