TRÖTT JÄVEL

Är trött. Riktigt jävla cp trött. Så trött att mina ögon nästan faller ihop och bara skriker efter att få sova... så vafan gör ja uppe nu? Brukar bli så att ja bara fastnar och hur jäkla trött ja än är så sitter ja kvar här i den här jävla stolen och framför min jävla dator som bara suger in mig i internet o facebook o musiken o msn o allt sånt.. o de gör att ja nu sitter här fast mina ögon i själva verket inte alls orkar mer och vill ha mörker och värme och SÖMN! Så nu måste ja verkligen flytta min rumpa till sängen som står endast två meter bort... att de kan va så jobbigt va? Aja, nu sätter ja punkt på ett jävligt meningslöst inlägg som inte alls har varit kul o ja fattar att ni inte orkar läsa såå jaja PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0