HOME AGAIN

Ligger här i min soffa med ett stort täcke och en kopp varm choklad. Tvn står på och har sappat runt lite men hittar inget intressant att stanna på så nu är det bara massa reklam. Är otroligt uttråkad och känner mig rätt lat som bara ligger här medans alla andra är i skolan... men två timmars sömn inatt gjorde det rätt omöjligt att komma ur sängen imorse så blir hemma en dag till. Funderar på att ta en promenad med min söta vovve eller ligga kvar här, två svåra val... ska iaf snart gå iväg till Ica och köpa mig mat och fika tills imorgon då skolan och ja far till falköping för att åka skidor, ska faktiskt blir rätt kul kan ja tycka, bättre än att sitta och lyssna och läsa hela dgen iaf. Aja nu ska ja sluta tjata om otroligt ovärda grejer men vill bara lägga in en sista mening här i inlägget, och det är att jag tycker inte alls på något vis att varken jackie eller patrick var värda vinnare, cimon min favorit borde tagit hem de hela tillsammans med catja eller greta, andreas också för den delen dom var grymma på spelet och de är ju de som det går ut på. Jaja nu ska ja nog motvilligt ta på mig ytterkläder, sasha är otålig. PUSS

en nyvaken osminkad och sjuk mirjam, de gillar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0