HEMMA SJUK SKÖNT

sitter här i soffan med en stor choklad kaka och ett glas cola, haft hela dagen på mig och bara sovit och fan vad skönt det har varit kan ja säga.. försöker att tänka bort att nu missar ja en jäkla massa skit i skolan och det är inte så skönt men just nu behöver ja vila och det ska ja göra också, den här dagen är min och ja ska göra det bästa av den! snart tar ja nog och tappar upp ett bad och där ska ja ligga i en timma minst och bara ta hand om mig själv! ska nog ge mig av och sola sen också. fixa iordning min blogg ska ja nog ta tag i också om ja orkar och har lust. ja det här blir bara bättre och bättre. goodbye /mirjam



jag just nu hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0