EN BILD BARA

Som sagt, en bild ifrån helgen som ja fick av Rebecka gullet. Ja ni ser ju... ser ut som ja plutar som en galning vilket är den bästa posen ja kan när någon säger HEJ JA TAR KORT NU typ.. japp då kör ja på min puss mun som aldrig blir bra på kort men ändå så är de den ja tar till med jämnt.. aja ska nog ta o ändra på de lite! Men annars så har min dag varit i stort satt lite lika dan som igår, skola stan fika dansa hem dusch plugg.. o nej inte plugg alls förresten eftersom de är bara något ja tänker att ja ska göra men ja får aldrig de gjort nej.. ska iaf ta och ladda ner någon bra film o laddar inför kvällen i min säng... ska gå ner o göra mig lite natt mackor o lite natt oboy o det lät gott så ska springa ner nu. GODDDNATTDÅ /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0