you make me perfect

Skövde idag med Esther, träffade lite folk o inhandlade lite kläder. Kom hem för en timma sen o var jävligt hungrig så kändes som ja åt upp all mat vi hade i köket, men så var nog inte läget. Nu sitter jag iaf här dötrött och dömätt och har en hel jävla teknik kvar, JA ORKAR INTE. Lägga mej framför tvn lät mycket bättre, så blir nog det isf. Over and out

Förövrigt så har jag tappat allt intresse för bloggen, tråkig som jag är och ja blir aldrig nöjd. Behöver något nytt och blogg.se är inte rätt för mej, ja trivdes på devote men de gick alltid så segt o funkade inte alltid heller så de var nog därför ja bytte, men nu är den stora frågan.. Ska ja byta tillbaka? Orkar jag de. Nja de vet jag inte, men de skulle kännas bra... får se lite hur det bli med de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0